Hai sa facem cunostiinta!

Mentionez in primul rand ca acest blog este unul neoficial , creat de un ascultator CSD.  De Carla’s Dreams am aflat in momentul in care a avut loc lansarea piesei cu INNA – P.O.H.U.I. . Am devenit curioasa si am descoperit piesa “Inima” , care pana in momentul de fata este preferata mea.

Imi place enorm Carla’s Dreams… raspunsul la intrebarea “De ce?” este pentru ca asa simt, imi transmit o stare de bine si ma regasesc in melodiile lor – mai vesele , mai triste…

Am vazut numeroase interviuri cu Carla’s Dreams pe youtube si va propun sa vizionati cateva dintre ele pentru a vedea cine se afla in spatele mastii :

Sper ca v-au placut video-urile!

V-am cuprins!

http---signatures.mylivesignature.com-54494-194-9A0051A4B375BB95191F0D9FD802B27C (1)

 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

