Bye Bye 2016 , Hello 2017

2016 a fost cu siguranta , cel mai bun an pentru proiectul Carla’s Dreams. Imi doresc din tot sufletul ca anul ce vine  in cateva ore , sa fie cel putin la fel daca nu mult mai bun.

Cu bune , cu rele – cel mai important lucru pe care l-au reusit baietii de la Carla’s Dreams in acest an , a fost sa ne uneasca si sa ne bucuram ca avem in ciuda cui ne bucura!

la multi ani carlas dreams 2017.jpg

BYE BYE 2016 , HELLO 2017!

V-am cuprins ,)

http-signatures-mylivesignature-com-54494-194-9a0051a4b375bb95191f0d9fd802b27c-1

2 thoughts on “Bye Bye 2016 , Hello 2017

Add yours

  1. Aseara a-ti fost super , doar de un singur lucru imi pare tare rau ca nu am reusit sa fac o poza cu voi pentru mine ar fi fost un vis împlinit. Sunteți The Best va pup

    Like

    1. Imi cer scuze de intarziere , din pacate , mesajul nu cred ca va ajunge la baieti , este un blog neoficial despre CSD.
      Multumesc pentru intelegere ,)

      Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

