Citate cu Carla’s Dreams – VIP Magazine Octombrie 2012

Citate de la cu Carla’s Dreams

„Nu incerca sa  invetii porcii sa cante. E o pierdere de timp si enerveaza porcii.” ( Mark Twain ) ( Lawrance Petrescu Prutkov Jr. )

 Sa facem cunostiinta! Un prieten bun ne-a spus ca daca in spatele CSD ar sta doar o persoana , ar purta numele Lawrance Petrescu Prutkov Jr. De ce?

Lawrance – pentru ca asa ne place.

Petrescu – pentru ca vorbim limba romana .

Prutkov – pentru ca nu ne este rusine sa ecunoastem maretia culturii ruse, o parte din care am reusit , spre fericirea noastra , sa o cunoastem.

Jr. – pentru ca nu suntem primii.

Se presupune ca avem ce spune si ca ar trebui sa facem totul ca sa va interesam , ca sa va placem si ca ego-ul nostru fraged sa primeasca un shiatsu pe masura .

La subiect.

Didacticismul socio-cultural – un hobby practicat intr-un fel sau altul de noi toti , care ne reprezinta ca „popor” , si care , an de an , ia Grand Prix-ul la categoria „ cea mai placuta ocupatie” atat pentru „plebe” , cat si pentru patricieni.

Urmasii Romei , ble***.

Dont ghet mi rong – ocupatia e naturala fireasca , pentru ca aceasta , dupa cum explica expertii din beciul unchiului meu Alexei , s-a raspandint gdeto, aproximativ , exact intre descoperirea focului si inventarea roatei rotii de la Lexus Rx300 , cu care se obisnuieste sa mearga omul nostru cand nu se duce la lucru… pentru ca este impus ce sa aleaga petru ce sa primesca doza de invidie zilnica. Mda… prea pretentios pentru primul articol , dar c’est la vie ( si punctum ). Ah! Atat de tare am vrut sa impresionam, chiar daca ne-am strans adunat la o bere ( doua –trei )… ok , opt … si asa parea de usor:   „Pff, Articol? Dap’noi’j’amus…” Si , poftim, iarasi apa, idei furate , adevaruri  expirate si nimic nou  ( decat plictiseala si un gram de placere din critica adusa cuiva in afara de tine).

Si totusi la subiect!

Oamenii au devenit atat de sceptici inteligenti, incat acum arta e doar locul unde se strange multimea , drumul si calea e una si aceeasi  notiune , simpletea si timiditatea sunt vazute ca banalitate si frica. Cui noi scriem toate aceaste? Fuc*! Senzatia  e ca atunci cand iei microfonul la o nunta si intelegi ca s-a spus totul si ca doar o parte din ceea ce simti poti spune , iar din ceea ce simti si mai putin. Nu mai sunt cuvinte, dar totusi banu-i ban , respectu-i respect , asa ca , la fel ca toata lumea o sa va povestim un caz din viata.

Asadar , ieri … mmm … zilele trecute … mmm … cu ceva timp in urma … mmm candva , odata , femeia care mi-a dat viata , mama ,venind de la “tara” ca orice femeie sovietica cu gentuta fina asortata perfect cu pantofii si cu inca opt genti mai putin fine si deloc asortate ( cu greutatea de +- 30 Kg ), vdrug a obosit , a decis sa faca o pauza sis a respire aerul curat de Chisinau,pauza dupa care a fost intr-un mod absolut nerusinat ajutata sa isi duca gentile de un individ de etnie nedeterminata care ( pe langa pericolul iminent emanat de costumul Abibas si zambetul xenofil ( sic, daca seva )) fuma tigari (!)(produse pe care mama le uraste de cand eram in clasa a noua ) si care la multumescul romanesc al mamei mele a raspuns ( ceva in rusa ! ) .

Nu tin minte ce morala am vrut sa scot din acest caz , dar , folosindu-ma de moment , as vrea sa ii transmit salutari acestui brav “haiduc” .

Si acum – iar la subiect .

… mai pe scurt odata , nu demult , inteles-am eu ca mai am un scop nobil in viata si anume sa-I invat pe toti cum sa traiasca ….

* Nu sa-I ajut cand le este greu , dar sa-I invat CUM sa traiasca.

* Nu sa le dau bani , dar sa-I invat CUM sa traiasca.

* Nu sa ma bucur pentru micile sau marile lor victorii zilnice , dar sa-I invat CUM sa traiasca….

Hmmm… Am facut asta pana ieri , ziua in care am primit un raspuns pe masura, raspuns care a lasat dureri in maxilar si o vanataie sub ochi si pe care am decis si eu sa il dau , de azi inainte , celor ce ma invata  cum sa traiesc .

“Tâţ ȋnvaţă pi tâţ , da nimi nu si faşi mai destept.” Problema de sistem? Nu stim , intrebati la facultate , pe babutele din ograda voastra , pe eroul viselor voastre erotice , sau deja chiar pe liderii politici spirituali.

… oamenii traiesc si se inmultesc , planeta traieste , se invarte in jurul soarelui , martirul ars.  Nu, STOP! Despre dedictiv deductiv didacticism ( a opta totusi ). Didacticismul e ok ,  e vesel  … dar si-a pierdut farmecul printre zilnicul si arhiprezentul “socant!” , “exclusiv!” si alte uberpizd*turi de la formatorii opiniei PUBLICE.

Off topic. Am recitit ce am scris . ARTICOLUL articolul – am inteles ca cu 100% nu’s Lao Dzi ( nume care la prima vedere pare un indemn de a spune ceva ) . [ Dar, dupa cum se stie : calatoria de 1000 e mile incepe cu primul pas “ Lao Tzu ] .

Iar acum –rubrica devenita deja traditionala noua : Q/A cu CSD.

Igor : Bai, da voi nu sunteţ cumva masoni or şeva?

CSD : Conform regulamentului nostru intern ( care , daca seva ,  e secret ) Masonic Law 0006686/13/Diablo2/$/InfinitePowerForever/BankingWisdom/Rotschild/arhitects/riglaandcompas/Maya/2012/FinalLap din 33.13.2013 publicata in “ceva in rusa” XIII suntem nevoiti sa raspundem “Nu” “Nu”

P.S. Ca sa lasam impresii bune la final, probabil ar trebui sa scriem ceva relaxant , vesel si pozitiv in loc de ramas-bun . Mda, probabil ar trebui .

carlas-dreams-interviu-citate

Sursa : Facebook Carla’s Dreams

V-am cuprins ,)

http-signatures-mylivesignature-com-54494-194-9a0051a4b375bb95191f0d9fd802b27c-1

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

