Lansare NGOC – 7 mai 2016 @Arenele Romane

Concertul de la Arenele Romane a fost unul magic… pentru cateva ore am uitat de toate grijile si m-am bucurat din plin de muzica si spectacolul pregatit de baieti pentru noi. Scriu despre concertul de la lansare NGOC fix cu 2 luni inainte de lansarea urmatorului album ANTIEXEMPLU  – interesanta coincidenta! Pentru urmatorul concert de la Arene ,baietii de la  Carla’s Dreams  au spus : “vrem sa facem o sarbatoare a noastra” .

Asa a fost :

Sursa foto : Facebook Miluta Flueras

Multe zambete superbe ,)

Sursa foto : www.urban.ro

Setlist Concert Carla’s Dreams, 7 mai 2016

  1. Tempus Fugit 2
  2. Pentru cei ce pot
  3. My Girl + Fallia
  4. Lumea Ta feat Loredana
  5. O fată singură-n noapte – Loredana
  6. Na perekreostkah + Letati
  7. Dă-te + Raslabon
  8. Tempus Fugit 3
  9. Sună-mă feat Antonia
  10. Scrisoare fratelui mai mic
  11. Mai stai
  12. Funeral Face
  13. Zarplata
  14. Dragostea din plic
  15. Cântec de leagăn
  16. Sub pielea mea
  17. Cum ne noi feat Delia
  18. Da, mamă – Delia
  19. Născut în Moldova
  20. POHUI
  21. Aripile
  22. Acele
  23. Te Rog
  24. Sub pielea mea
  25.  Hobson’s choice

My fav pic

carla's-dreams-@-arenele-romane-53_tb628

V-am cuprins ,)

http-signatures-mylivesignature-com-54494-194-9a0051a4b375bb95191f0d9fd802b27c-1

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

