Carla’s Dreams – На перекрёстках – La intersecţii

Din categoria imi place dar habar nu am ce inseamna ,)

Din fericire , au fost postate versurile si acum stiu si eu despre ce e vorba in piesa!

Pe aripile vântului zburăm acolo, unde se ascund dorinţele noastre,
Oboseala în mâini, din nou mă salvează lovitura (puterea) frumuseţei tale.
Aruncând în urmă secretele noastre, neavând frică de înălţime,
Mergem impreună pe marginea prăpastiei.
Tu mi-ai spus că mereu,
La intersecţii, ai fost în singurătate,
Acolo unde mor speranţele şi se nasc dorinţele.
La intersecţii, la intersecţii…

(Ref) Exploziile pe soare crează lumina cerului,
Cerul deasupra noastră, în timp ce noi iubim.
La intersecţii, se schimbă oamenii,
Iar în urmă lor lasă răni pe inimă.

Din nou se aud zgomotele trenului neînsufleţit,
Inspirând fumul de ţigară.
Trecând prin timp şi spaţiu, prin temerile viselor prosteşti,
Noi ne-am întâlnit unul pe altul, şi ei ştiu ce vei spune.
Că mereu,
La intersecţii, ai fost în singurătate, ,
Acolo unde mor speranţele şi se nasc dorinţele.
La intersecţii, la intersecţii…

(Ref) Exploziile pe soare crează lumina cerului,
Cerul deasupra noastră, în timp ce noi iubim.
La intersecţii, se schimbă oamenii,
Iar în urmă lor lasă răni pe inimă.

Sursa : Versuri.ro

Si cateva cantari live …

V-am cuprins ,)

http---signatures.mylivesignature.com-54494-194-9A0051A4B375BB95191F0D9FD802B27C (1)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

