Mesaj emotionant by Marge : Concertul e pentru tine MAMA!

Nu l-am auzit niciodata vorbind pe scena pe Marge , concertul de la Sfantu Gheorghe a fost unul foarte special pentru el si din pacate mama lui nu a putut sa il vada cantand acasa …

Coordonatoarea manifestărilor, Knop Ildikó, a declarat luni că ediţia din acest an a avut câteva momente inedite, iar una dintre cele mai mari surprize a venit din partea basistul formaţiei Carla’s Dreams, care, la finalul concertului susţinut sâmbătă seară pe scena principală din centrul oraşului, a dezvăluit publicului că este originar din Sfântu Gheorghe.

18198534_1529210667098312_347214147684332767_n

Sursa foto: Facebook Szent Gyorgy Napok

„Am avut multe momente inedite la ediţia din acest an, iar unul dintre cele mai emoţionante momente a fost speech-ul basistului de la Carla’s Dreams care a fost o surpriză şi pentru noi, organizatorii. Ştiam că este originar din oraşul nostru, dar nu ne-am aşteptat să facă această dezvăluire publicului. (…) Ne-am bucurat că a existat şi această conexiune între formaţie şi public. A fost un moment neaşteptat şi deosebit de frumos, de care suntem foarte mândri”, a declarat Knop Ildikó.

Vizibil emoţionat, basistul trupei Carla’s Dreams a dedicat concertul de la Sfântu Gheorghe memoriei mamei sale şi a spus, printre altele, în limbile română şi maghiară: „sunt maghiar, sunt secui, iar acesta este oraşul meu. Am prieteni şi rude aici. Dar, indiferent de limbă, limba rusă, limba română, limba maghiară, avem un singur lucru în comun, suntem CSD, suntem Carla’s Dreams”, a spus acesta.

Sursa articol : weradio.ro

18194135_1529212063764839_3873724970875349422_n

Sursa foto: Facebook Szent Gyorgy Napok

V-am cuprins ,)

http---signatures.mylivesignature.com-54494-194-9A0051A4B375BB95191F0D9FD802B27C (1)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

