Interviu imaginar cu al nostru pictat by Maria Ciorici

Maria nu inceteaza sa ne uimeasca – o noua povestire va asteapta! Enjoy it!

– Salut!

– Nu ne-am văzut demult! Ascult!

– Ce ai mai nou să-mi zici?
– Nimic! Tot noul meu deja peste o zi e vechi,
Am piese noi vreo cinci…

– Cum dormi, manânci mai bine de atunci?
– Eu mă trezesc când tu abia te culci,
Manânc puțin ca vreau să scap de fălci)))

– Atâta lume vă admiră, unde ați călătorit?
– Acolo unde suntem doriți mai mult…
Dar mai sunt locuri multe de descoperit…

– Ziceai ca elefanții nu-ți mai plac, de ce?
– Câți elefanți mi-au dăruit, eu pot să fac muzeu,
Dar nu poți să iubeşti ce-i MULT mereu.

– De ce azi parcă eşti mai trist şi-ngândurat?
– Gândesc la textul ce, neterminat, pe masă l-am lăsat…
Aşa, defapt, sunt când creez…

– Ce vise ai, ce vrei sa faci?
– Sa tac o vreme, să stau departe de popor, căci
Enervant devin deja, nu mai suport atât de mult să plac…

– Acasă când ai fost?
– Acasă-acasă tare demult şi mă simt prost…
Mi-i dor de mama, îi ştiu deja mesajul pe de rost….. când mă roagă să vin s-o vad…

– Mai poți să te pictezi?
– Obositor, dar ca să las vopseaua nici nu mă gândesc…
A devenit o normă pentru noi şi-un act firesc…

– De ce te crezi atât de IMPERFECT?
– Le cânt celor ce mă cred făra niciun defect
Şi uneori atâtea măguliri mi-e greu s-accept…

– Ce este iubirea pentru tine, de-ți place să o cânți?
– Iubirea-i ca şi cum ar arunca în tine cu săgeți fierbinți,
Şi doar, când prind a se răci, de durere poți uşor sa uiți.

– Ce-ți spune la moment inima?
– Să zâmbesc, chiar dacă nu mai pot zâmbi,
Să iubesc, chiar dacă nu mai pot iubi…

– Ce cânți în următoarea piesa?
– Cred c-am s-o cânt pe mama,
Prea des la ea mă cheamă…

– Eu îți doresc putere şi muză, mult succes!
– Va mulțumesc, sper c-am fost înțeles!

Reactia baietilor a aparut in scurt timp ,)
maria ciorici comment
825270-concert-carlas-dream-1
Sursa foto: http://www.gsp.ro – Bogdan Fechita
Daca vrei sa afli  noutati de la Maria,  urmareste-i pagina oficiala de Facebook :
V-am cuprins ,)
http---signatures.mylivesignature.com-54494-194-9A0051A4B375BB95191F0D9FD802B27C (1)
Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

